بادکنک آرایی یکی از آیتم های جذاب و پرطرفدار تشریفات مجالس

کجا جشن تولد بگیریم؟
اولین قدمی که باید برای برگزاری جشن تولد لاکچری و باشکوه برداشت، توجه به ایده مکان برای تولد است. اگر مدت زمان کوتاهی تا جشن تولد خودتان یا عزیزانتان فرصت باقی است و هنوز برای سوال «کجا تولد بگیریم؟» به پاسخ مشخصی نرسیدهاید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید. در این مطلب برایتان دربارۀ ویژگیهای مکان مناسب برای برگزاری جشن تولدی خاص و باشکوه خواهیم گفت.
5 ویژگی مهم محل برگزاری جشن تولد
موارد زیر از جمله مهمترین ویژگیهایی محسوب میشوند که به منظور انتخاب ایده مکان برای تولد باید به آنها دقت داشت. توصیه میکنیم به فاکتورهای زیر دقت داشته و با توجه به آنها به دنبال جواب سوال کجا جشن تولد بگیریم، باشید. این نکات مهم عبارتاند از:
تعداد مهمانها و ابعاد سالن
اگر قصد برگزاری جشن تولدی خودمانی و دوستانه را دارید، شاید منزل شخصی یا حتی کافه و رستوران گزینه مناسبی برای برگزاری جشن تولد باشد؛ اما اگر تعداد مهمانهایی که برای جشن تولد دعوت کردهاید از تعداد اعضای یک خانواده بیشتر است، پیشنهاد ما این است که به فکر محیطی بزرگتر برای برگزاری جشن تولد باشید.
سالن یا محل خاصی که انتخاب میکنید باید متناسب با ظرفیت و تعداد مهمانها انتخاب شود. برای توجه به ابعاد و ظرفیت سالن دقت سن رقص و محل قرار گرفتن میز و صندلی مهمانها و جایگاه شخص متولد نیز ضروری است. در نتیجه به صورت دقیق و جزئی این نکته مهم را مدنظر داشته باشید.
بودجه اجاره سالن
در وهله اول باید بگوییم که پاسخ سوال تولد کجا بگیریم با میزان بودجهای که برای اجاره سالن و محل برگزاری جشن تولد در نظر گرفتهاید ارتباط مستقیم دارد. به همین منظور توصیه میکنیم قیمت مدنظر خود را به صورت شفاف و دقیق مشخص کرده و با توجه به این قیمت به دنبال ایده مکان برای تولد باشید.
جلوههای بصری و زیبایی محل برگزاری تولد
محل برگزاری جشن تولد باید از زیبایی و جلوههای بصری هیچ گونه کم و کاستی نداشته باشد. در نتیجه اگر قد انتخاب محیطی خاص را دارید قبل از رزرو محل مدنظر به این نکته دقت کنید که تا چه میزان میتوان برای زیبایی و دیزاین دکور آن وقت و هزینه کنار گذاشت.
نورپردازی محل برگزاری جشن تولد
اکثر افراد معتقدند که برای پاسخ به سوال کجا جشن تولد بگیریم باید به نور فضا توجه داشت. فرقی نمیکند که قصد برگزاری جشن تولد در فضای باز را دارید یا در سالنها و فضای داخلی، در هر صورت نورپردازی محیط باید کامل و بدون ایراد باشد. اگر نور محیط کافی نباشد جشن شما برای مهمانها کسل کننده بوده و از طرفی فیلم و تصاویری که از جشن ثبت میشوند، کیفیت مطلوبی نخواهند داشت.
توجه به راحتی مهمانها
برای انتخاب محل برگزاری جشن تولد لازم و ضروری است که به سهولت و راحتی مهمانهای خود نیر فکر کنید. به عنوان مثال آیا محیط انتخاب شده از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است؟ مهمانها به آسانی و بدون گیر کردن در ترافیک سخت میتوانند خودشان را به جشن تولد برسانند؟ آیا محل برگزاری جشن تولد از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی نرمال است؟ اگر به دنبال پاسخ موارد عنوان شده و سوالاتی مشابه موارد گفته شده باشید، بدون شک سالنی مناسب را برای برگزاری جشن تولد انتخاب میکنید.
محیطهای مناسب برای برگزاری جشن تولد
حال که از ویژگیهای مهم ایده مکان برای تولد آگاه شدید لازم میدانیم به صورت شفاف پاسخ مشخصی برای کجا تولد بگیریم، بدهیم. این مکانها عبارتاند از:
فضای باز و باغ ویلا
باغ ویلاها مکانهای مناسب و با فضاهای دلچسب برای برگزاری جشن تولدهای خاص و مجلل هستند. ممکن است هزینه باغ ویلا نسبت به اجاره سالن بیشتر باشد و باید بگوییم که قیمت آن به فاکتورهایی متعددی مانند فضای باغ ویلا، امکانات خاص، موقعیت جغرافیایی و... بستگی دارد. مزایای برگزاری جشن تولد در فضای باز و باغ ویلا به شرح زیر است:
• نورپردازی ایدهآل
• بهرهمندی از هوای مطبوع و پاکیزه
• عدم محدودیت در تعداد مهمانها
• زیبایی خاص باغ ویلا
سالن اجتماعات
جالب است بدانید که سالنهای اجتماعات نیز محیطهای مناسبی برای برگزاری جشن تولد هستند. برای انتخاب این سالنها نیاز به اجاره میز و صندلی و تدارکاتی مشابه هستید. در نتیجه توصیه میکنیم قبل از اقدام برای اجاره محل، براوردی دقیق از مخارج احتمالی خود داشته و سپس اقدام به رزرو کنید. از مزیتهای برگزاری جشن تولد در سالنهای اجتماعات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت مقرون به صرفه
• دعوت مهمان به تعداد بالا
• امکان اجرای تم و دیزاین محیط
برگزاری جشن تولد در منزل
اگر خانهتان دارای یک فضای نسبتاً دلباز و جادار است و مطمئن هستید که مهمانهایتان در چنین فضایی احساس ناراحتی نمیکنند، میتوانید از خانه به عنوان یک مکان برای گرفتن جشن تولد استفاده کنید. به این منظور توصیه میکنیم لوازم غیر ضروری را از منزل خارج کنید. به عنوان مثال میتوانید سرویس مبل و میز ناهار خوری را در یکی از اتاقها قرار داده و از میز و صندلی مخصوص مجالس استفاده کنید.
اگر از دکورهای بادکنکی در منزل خود استفاده کنید جذابیت بصری محیط بیشتر شده و از طرفی در هزینههای خود نیز صرفهجویی میکنید. البته اگر در منزل خود فضای کافی ندارید، نگران نباشید. در ادامه راهکار مناسبی برایتان ارائه میدهیم.
اجاره سالن برای تولد توسط مومنتاپ
عزیزانی که به دنبال اجاره سالن برای تولد در تهران هستند میتوانند از طریق تشریفات تولد مومنتاپ اقدام کنند. تشریفات مجالس مومنتاپ بهترین سالنها را برای شما مهیا ساخته و با تعرفه مناسب میتوانید برای رزرو و اجاره آنها اقدام کنید. علاوه بر اجاره سالن شما عزیزان میتوانید از مجموعه خدمات منحصر به فرد مومنتاپ نیز استقبال کنید. این خدمات عبارتاند از:
• تم بادکنکی و بادکنک آرایی تولد
• گل آرایی، سفره آرایی و شمع آرایی
• ارائه لوازم پذیرایی و انواع فینگرفود
• خدمات موسیقی و دی جی موزیک
• انواع گیفت و هدیه
• دکور و دیزاین
• بازی و سرگرمی
• عکاسی و فیلم برداری و...
جمعبندی و سخن پایانی
در این مطلب برای شما عزیزان گفتیم که یافتن پاسخ پرسش «کجا جشن تولد بگیریم؟» یکی از مهمترین ملزومات برگزاری جشن است. اگر هنوز به جواب مشخصی برای کجا تولد بگیریم نرسیدهاید، پیشنهاد ما برایتان استقبال از سالنهای مخصوص مومنتاپ برای برگزاری جشن تولد است. این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم که کلیۀ سالنهایی که توسط تشریفات مجالس مومنتاپ آماده شده و اجاره داده میشوند لوکس و باشکوه بوده و خاطرات خوشایندی از برگزاری جشن تولد در این مکانها خواهید داشت.